KUNSTPROJECT 'CONTEMPLATIE'

Stichting NNFC organiseerde in mei 2022 het multidisciplinaire kunstproject 'Contemplatie'. Contemplatie is een beleving waarbij het publiek gedurende drie kwartier werd ondergedompeld in een caleidoscoop van geluid, muziek, dans, beeld en stilte.

"Adembenemend mooi!"

"Prachtig!"

"Indrukwekkend en ontroerend..."

Een intieme performance

Waarin muziek en dans uitnodigen tot reflectie en bezinning.

Klimaatverandering, oorlogen, armoede of de vluchtelingencrisis: uit het leven gegrepen thema's welke menig mens bezighoudt. Wat doet dit met jou? Neem jij wel eens de tijd om alleen of samen met iemand stil te staan? In Contemplatie verbeeldt een caleidoscoop aan klank, beweging en stilte de weg om tot reflectie en bezinning te komen. Samen en alleen.

De meditatieve combinatie van dwarsfluitmuziek, soundscapes en dans geeft het publiek de ruimte om stil te staan en te ervaren.

Muzikale leiding: Paul Steemers

Regie en choreografie: Pim Steemers